Garantie produse

Toate produsele comercializate pe site-ul nostru, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre Avenir Telecom.

In cazul produselor resigilate, certificatul de garantie este emis de catre Avenir Telecom iar garantia nu acopera aceeasi perioada ca la un produs nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata pentru fiecare produs resigilat in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui produs resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate.

Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Nu se pot elibera duplicate pentru certificatul de garantie.

Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei, cu exceptia situatiilor cand se precizeaza altfel in certificatul de garantie comerciala.

Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in certificatul de garantie emis de catre Producator/Importator sau Avenir Telecom, produsele sunt garantate impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a bunurilor si serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pentru o perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie.

Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit la Avenir Telecom, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor si garantia in original, pentru produsele care au venit insotite de garantie comerciala. Trimiterea produselor defecte se face dupa anuntarea prealabila a unui reprezentant al Avenir Telecom (prin email office@avenir-telecom.ro), specificand exact care este DEFECTUL CONSTATAT. Defectele VIZIBILE se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin DEFECT VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare. Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia.

Pentru orice alte intrebari legate de garantia produselor te rugam sa ne contactezi aici.